SlideShow

0

Dem dem Gündem

Reha Mıhtır kıvamında bir açılış yapmak isterdim size  ama o kadar esprikçili bir insan olmam mümkün değil..
Bugün Saadettin abimizin parmağı kıvamında olaylara gireceğiz..

Gelelim ABD'ye ; ABD donuyormuş.. -30 derece soğukluğa birde tipi eklenince manzara gerçekten ürkütücü olmuş.. Belli ki küresel soğuma iş başında.. Bizden ne kadar uzakta oluyorsa o kadar vurdum duymaz oluyoruz olaylara karşı .. O yüzden bu haberi kısa kesiyorum..

Malawi ülkesinde , kamusal alanlarda osurmak yasaklanmak üzere... Yazık günah.. Açık havada osurmak bir nevi hobidir.. Malawi ülkesinin güzel insanlarının acısını paylaşıyorum..

Bilent Arsoy sahnede.. Seyirciler yerlerini almış.. O da ne ; seyirciler, kıyafetin gevşeyen lastiğinin azizliğine uğruyorlar... Fonda tombul tombul şarkısı çalıyor .. : |

Sırada portakal şehrimiz Antalya'dan bir haber var ..
N. ile R. mercimeği fırına veriyorlar.. Mercimeğin tohumu düşüyor R. nin karnına.. R. tohumu büyütüp doğuruyor.. N. istemiyor.
Karşılıklı davalar.. Ve N. den şok açıklama.. Spermlerimi çaldı..
R. nin cevap harbi bomba..
"Cüzdanından mı çaldım spermlerini. Spermlerine sahip çıksaydın. Ben senin spermlerinin bekçisi miyim ? "
Bundan sonra erkekler değil kadınlar korunacaklar ..

Japonya'yı ışıldayan diş modası sarmış.. Yakında bize ulaşması bekleniyormuş.. Dişlerinize taktıgınız ledler gülünce yanıp sönüyor.. Her renk ışık mevcutmuş.
Bizde tutmaz diyorum ben.. Her insan biraz maldır ama japonlar ekstra mal sanki..

Sizin için seçtiklerim bu kadar . Hadi eyvallah..
 

0 Sek Raki: